Avatar billede sandra49 Nybegynder
01. april 2004 - 12:36 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Uploade pdf fil på hjemmesiden

Jeg fatter simpelthen hen ikke, hvorfor det ikke virker. Normalt når jeg redigerer i frontpage og vil lave link til en side, gemmer jeg siden på www'en og alt virker. Når jeg forsøger at gemme en pdf fil på min hjemmeside, så får jeg fejl.

Hvad gør jeg galt??? Det haster!!!
Avatar billede Kengun Praktikant
01. april 2004 - 12:41 #1
hmm, mærkeligt. Måske dit webhotel ik kan lide at du lægger op pdf file (men det lyder mærkeligt). Måske du kan pakke den pdf ned med winzip og så lægge op den winzip fil? Eller så kan du måske forsøge at ændre "efternavnet" (.pdf) til for eksempel .jpg og så uploade og dernest endre efternavnet tilbage til .pdf ?
Avatar billede Kengun Praktikant
01. april 2004 - 12:42 #2
bruger du "importer" funktionen når du forsøger at lægge til den .pdf fil? Hvis ikke, så kan du måske forsøge den?
Avatar billede sandra49 Nybegynder
01. april 2004 - 12:47 #3
Hvad mener du med importer - hvor i processen skulle jeg gøre det?
Avatar billede Kengun Praktikant
01. april 2004 - 12:51 #4
åbne dit websted. vælg "Fil" --> "Importer" fra menuen i FP. Dernest finder du den .pdf fil.
Avatar billede sandra49 Nybegynder
01. april 2004 - 12:58 #5
Tak du har reddet mit liv!!!
Avatar billede Kengun Praktikant
01. april 2004 - 13:02 #6
det er da bare hyggeligt å hjælpe :)