Avatar billede handbold Nybegynder
31. marts 2004 - 16:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

6.1 fejl 0x81000378

Hejsa

Nå jeg prøver at logge på Messenger kommer den med fejlen: 0x81000378

Der siger noget med at listen over kontaktpersoner ikke er tilgængelig!!!????

HVad skal jeg gøre???
Avatar billede resten Nybegynder
31. marts 2004 - 16:09 #1
Prøv at kigge under avanceret i internetindstillinger om der er hak i brug SSL 2,0-3,0

Ellers prøv at skriv dette i kør og klik på ok.

regsvr32 softpub.dll

Virker det ikke så tjek din firewall om den har givet adgang til messenger.
Avatar billede handbold Nybegynder
31. marts 2004 - 16:17 #2
Jeg skal nok tjekke, men det er lige sket idag da jeg tændte min pc!!!!! mustisk det har virket fint før!!!
Avatar billede handbold Nybegynder
31. marts 2004 - 16:19 #3
Det hjælper ikke!!!!!
Avatar billede resten Nybegynder
31. marts 2004 - 16:27 #4
Så giv det en chance det kan være de har problemer med serveren.
Avatar billede knighten Nybegynder
02. april 2004 - 13:12 #5
Since around March 20th MSN Messenger users started to get the following error message upon connecting:

"You cannot use Messenger at this time because your contact list is not availalbe [sic]. Please try again later. Click Help to learn more about your contact list 0x81000378"

Today the number of reports of this error is growing. This is a .NET Messenger server-side and passport account-specific problem so if you're stuck with this error for hours and hours, there's not much you can do but temporarily create (or use) another account to log into MSN Messenger after all.

ref: www.mess.be

Lader til at være et generelt problem som mange har problemer med, endnu et..
Avatar billede handbold Nybegynder
17. januar 2006 - 14:53 #6
ok så er det dude af verden