Avatar billede uffesteenberg Novice
30. marts 2004 - 20:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Redigere navne i Messenger?

Hej eksperter!
Dette er et ret banalt lille problem, som muligvis er let at løse, men det irriterer mig, så jeg håber I kan hjælpe....

Jeg har en del forskellige folk som jeg skriver med via Hotmail Messenger...især folk jeg kender fra diverse web-sider...  Men mange af dem har åndssvage Messenger-navne som slet ikke ligner deres rigtige navne, eller de navne de bruger på web-siderne. F.eks. kan en fyr der hedder Carlos have Messenger-navnet "Skål i skuret" osv. osv. osv...problemet er at jeg efterhånden ikke kan kende folk ud fra deres Messenger-navne, fordi de alle hedder et eller andet tåbeligt...

Har ændret deres navne i min Hotmail-adressebog, men det påvirker åbenbart ikke deres navne i Messenger, når de popper op....

Hvad skal man gøre???? Giver max-point fordi jeg bare gerne vil have dette lille drille-problem løst!
TAK!
Avatar billede s_f Nybegynder
30. marts 2004 - 20:21 #1
http://www.msgplus.net/ har netop den fuktion! efter du har installeret det bør du nok tjekke for spyware, ellers er det godt.

Vh Steffen
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
30. marts 2004 - 20:21 #2
du kan ikke ændre deres navne....de hedder det de vælger...så der er ik noget at gøre
Avatar billede s_f Nybegynder
30. marts 2004 - 20:22 #3
Jo man kan i messenger plus!
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
30. marts 2004 - 20:23 #4
så blev jeg det klogere...
Avatar billede uffesteenberg Novice
30. marts 2004 - 20:33 #5
Messenger plus? Hmmm..har ikke lyst til ligefrem at installere noget ekstra bare for at løse et så enkelt problem, sorry SF - men tak for hjælpen. Hvis ikke der er andre mere oplagte måder at løse problemet på, må jeg sgu´ nok leve med det!?!?
Avatar billede s_f Nybegynder
30. marts 2004 - 20:34 #6
Messenger Plus er et lille program, som også giver dig andre ekstra fuktioner i MSN Messenger, Men det må du da selv om :o)
Avatar billede uffesteenberg Novice
30. marts 2004 - 20:37 #7
Hmmmm...du får pointene :-) Det kan jo være man lige skal prøve det..kunne se at man ved installationen selv kan vælge om man vil have reklamer der popper op eller ej. Mener du der kan være spyware?
Avatar billede s_f Nybegynder
30. marts 2004 - 21:22 #8
Ja man kan godt slå den fra, men ja jeg mener at der kan være spyware, men jeg ikke sikker.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
30. marts 2004 - 22:33 #9
Når du installerer den vil den spørge dig, om du vil installere en sponsor også .. den siger du bare nej til, og så skulle dit største problem med Plus! og spyware være overstået