Avatar billede massman Nybegynder
29. marts 2004 - 21:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Remote ala on DCCSEND?

Kan man lave en remote som reagerer med det samme man prøver på at sende en fil? Altså ikke efter filen er sendt, men før.
Avatar billede zyberdog Nybegynder
29. april 2004 - 09:40 #1
Der er ikke nogen remote event der kan spotte når du sender en fil over DCC.
Istedet kan du lave din egen version af alias'et DCC.

alias dcc {
  if ($1 == send) && ($3 == file_der_ikke_må_sendes.ini) { echo -a * error: please do not try to attempt sending this important file to anyone! }
  else { !dcc $1- }
}
Avatar billede zyberdog Nybegynder
29. april 2004 - 09:41 #2
err.. hvis der mangler en haltdef kommando derinde så tilføj den lige.. kom lige et sekund i tvivl
Avatar billede massman Nybegynder
17. maj 2004 - 16:48 #3
Det var noget lignende det der jeg fik af en i #help.script =)