Avatar billede rocksound Nybegynder
29. marts 2004 - 18:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Sletning af blokerede kontakter?

Hej,

Er der en der kan fortælle mig om man kan fjerne de personer der står i ens "blokerede kontaktpersoner" i indstillingen:
"Beskyttelse af personlige oplysninger".

Jeg er klar over at man godt kan slette dem hvis de har slettet en fra deres kontaktliste, uden at blokere.
Så det jeg søger er en måde at fjerne de andre, som ikke har slettet min adresse fra deres liste.

mvh.
Søren
Avatar billede rocksound Nybegynder
29. marts 2004 - 18:54 #1
Det er MSN Messenger 6.1 jeg snakker om her :)
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
29. marts 2004 - 19:03 #2
mener du at hvis du sletter dem fra din liste så skal de ik ha mulighed for at skrive til dig?
Avatar billede rocksound Nybegynder
29. marts 2004 - 19:04 #3
nej, jeg mener at jeg bare gerne vil fjerne dem helt fra min MSN, altså skal deres adresse/navn fjernes fra listen over blokerede personer
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
29. marts 2004 - 19:05 #4
marker dem du vil fjerne og tryk delete....
Avatar billede rocksound Nybegynder
29. marts 2004 - 19:09 #5
ja prøv du det.. det kan man jo ikke med mindre de har slettet en fra deres kontakt-liste og man stadig står på deres "tilladte liste".

Så kan man blokere dem, højre-museknap, "Slet",

det jeg søger er en måde at fjerne de kontaktpersoner hvor "slet" er nedtonet, altså, man står måske også på deres "blokeret"-liste, eller man er stadig i deres kontakt-liste.
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
29. marts 2004 - 19:18 #6
jeg kan da godt markere et navn og trykke delete.....
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
29. marts 2004 - 19:20 #7
kan ox hvis jeg er på deres "blokret"-liste......
Avatar billede rocksound Nybegynder
29. marts 2004 - 19:27 #8
hvordan kan det så være jeg ikke kan slette dem??

"slet" er nedtonet på alle mine kontakter
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
29. marts 2004 - 19:30 #9
har da ingen anelse....har du oz prøvet bare at trykke "delete"?
Avatar billede rocksound Nybegynder
29. marts 2004 - 19:31 #10
ja jeg har
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
29. marts 2004 - 19:33 #11
hmm...mystisk
Avatar billede halifax Nybegynder
29. marts 2004 - 20:17 #12
rocksound - Du har helt ret. Kan ikke slettes og det er møgirriterende som så meget andet ved Microsuck's!
Avatar billede rocksound Nybegynder
29. marts 2004 - 20:36 #13
:) ja.. det er meget irriterende, forstår slet ikke hvorfor man ikke kan. De kan jo ikke se om man er online når "Alle Andre Brugere" er sat til blokeret.
Så hvorfor skal de så absolut stå der??

Total mærkeligt.
Avatar billede rocksound Nybegynder
03. april 2004 - 15:37 #14
Jeg lukker her.