Avatar billede sun Nybegynder
25. marts 2004 - 10:09 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Google update?

Google bliver ved med at huske nogle sider som ikke er der mere, hvad kan jeg gøre ved det?

Ud over dette hvorfor kigger den på alle mine sider hver dag det er ikke noget vildt stort site, og der bliver ikke update hver dag, men dens bots kigger hver dag på alle sider på samme tidpukt af dagen?

Og kan det samme være grunden til at jeg ikke kan få min pagerank ud til under siderne?

/SUN
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. marts 2004 - 10:25 #1
Disse to ting kan sagtens hænge sammen, især hvis dit site er dynamisk ig linksne ikke er helt almindelige.

Prøv at læse denne og se om den hjælper dig, ellers vend tilbage, gerne med et link så jeg kan kikke på siden.

http://www.webmasterworld.com/forum10003/3880.htm
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. marts 2004 - 10:25 #2
det kan være at webmasterworld kræver at du registrere dig. Det vil jeg anbefale at du gør, da sitet er fremravende til søgemaskineoptimering
Avatar billede sun Nybegynder
25. marts 2004 - 11:03 #3
Det kræve ikke at jeg registrere mig!
Det kunne måske løse det med "non-existing pages" men jeg kan næsten ikke tro at googles bots ikke kan finde ud af (HTTP 301, 302, or 404) og tror at siderne er der.

Jeg har læse flere steder at google kigger ca. hver 4-8 uge, jeg syndes det er vildt at google bruger så meget tid på dette site, jeg kan lægge en ny side op og så er den næste dag på google, hvor andre sites jeg har skal jeg vente til den kommer forbi igen. ikke at jeg er sur over dette, men tror måske at tingen hænger sammen, og det er surt hvis jeg ikke kan få pagerank ned til under siderne.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. marts 2004 - 12:08 #4
Hvis du har et site, hvor google har undet nye sider hver gang den er kommet forbi, vil den begynde at komme oftere. Nogle sites har den såkalde fresh rating, dette betyder at googlebot kommer forbi med 2 dages mellemrum, det kan være at du har været heldig at få denne rating.

Prøv at sammenligne dine siders placering og cache i de forskellige google databaser (www.google.com, www2.google.com og www3.google.com

Igne kontroller dine links (internt) og husk at du bør have flere links til hver side. En side med kun et link, er ikke vigtig, flere links vil normalt forbedre din PR internt
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. marts 2004 - 12:21 #5
Følg med i denne tråd, den kunne sagtens blive interessant

http://www.webmasterworld.com/forum5/4166.htm
Avatar billede sun Nybegynder
25. marts 2004 - 12:42 #6
Ja den må jeg lige følge med i!

Men det jeg har ikke Flash rating, jeg super ultra kanon flash rating, det er hver dag så jeg kan sætte mit ur efter det! Jeg har lavet en stats side selv, og af de hits jeg får er google 80% af dem den fuck total min stats side op :o), når den hver dag kommer for og ligger 25 Sessions IP'er.

Men hvis jeg kan finde ud af hvad jeg har gjort for at dette sker skal jeg da helt klart gøre så alle mine site køre på den måde¿?

Nå men, jeg prøver alle de her ting som du har fundet til mig. :0)