Avatar billede lurup Ekspert
24. marts 2004 - 20:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FrontPage som en startfil

Jeg vil lave en lille starts side til en program.
Jeg tænkte om man kunne bruge frontpage.

Den skal starte med en startsside hvor der skal være 3 knapper på.
Hver knap skal man kunne lave en sti/ til en program eller dos com som fx xcopi c:\is d:\is
Kan man det der ???Eller er der andre programmer der er bedre til det ??
Meget gerne på dansk
Avatar billede grunken Nybegynder
24. marts 2004 - 20:45 #1
Frontpage er beregnet til at lave websider i, så det er bestemt ikke beregnet til at lave små menuer der skal eksekvere ting der ligger lokalt på din maskine :o)

Jeg forstår ikke helt problematikken, for mig lyder det som om du kan nøjes med en go gammeldaws batfil!
Avatar billede lurup Ekspert
24. marts 2004 - 20:55 #2
Det vil jeg også kunne men det er ikke til mig selv.
De der skal bruge den vil gerne have der kommer en side op hvar der er 3 knapper på med beskrivelse af hvad der sker ved at trykke på dem, og det ville også kunne laves flottere der.
Findes der eller andre små programmer til sådan noget ???
Avatar billede netpxg Nybegynder
24. marts 2004 - 21:08 #3
Det lyder som om du er ved at opfinde shortcuts/genveje, hvad med at oprette en folder på din desktop og fylde den op med de ønskede shortcuts ?
Avatar billede grunken Nybegynder
24. marts 2004 - 21:10 #4
Det skal jo så udvikles specielt efter behovet :o)

men frontpage er bestemt ikke det du søger!, det ville relativt let kunne laves vha. af lidt programmering i vb. eller wsh.

Alternativt ville du også let kunne bruge winbatch til proceduren, men gratis er det jo ikke : http://www.winbatch.com/winbatch.html
Avatar billede lurup Ekspert
06. marts 2008 - 08:43 #5
lukket