Avatar billede joaqin Nybegynder
23. marts 2004 - 09:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Luk vindue i dream 4.0

Hej alle

Jeg har lavet et link på et billede der åbner sig i en -blank
I det åbne vindue  har jeg lavet en sWap image knap der hedder
STANG (svensk for luk)
Når jeg trykker på den lukker den sit vindue ..men ovenpå et lille vindue... af det jeg kom fra

knappen har fået et tilbagelink der hedder
Boghandelprogram.htm#BogstavAA

Hvordan får jeg vinduet til a lukke normalt

Jeg vedlækker link
gå ind under bookhandel tryk på det sidste bogstavØ (SVENSK)

Hjælp

www.litteraturhuset.se
mvh

Joaqin

Hvis I går ind
Avatar billede keysersoze Guru
23. marts 2004 - 09:48 #1
i stedet for at bruge

boghandelprogram.htm#BogstavAA

i dit link så brug i stedet

java script:window.close();
Avatar billede pytman Nybegynder
23. marts 2004 - 09:53 #2
Hmm hvordan for den til at lade være med at komme med den der msgbox "denne webside prøver at lukke vindue... blaaah ting der" ??
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
23. marts 2004 - 09:55 #3
pytman>>Den meddelelse får du kun hvis du ikke selv har åbnet vinduet (med javascript), har du ikke det, får du meddelelsen, det er der ingen vej uden om - heldigvis :)
Avatar billede pytman Nybegynder
23. marts 2004 - 09:56 #4
Aahhh TAKKER... tjekkede det lige på min maskine inden jeg uplaodede det.. Og på min HP åbner jeg vinduet med javascript.. NICER.. takker.. endnu en gang har jeg lært noget nyt.. :)

</Pytter>
Avatar billede joaqin Nybegynder
23. marts 2004 - 09:59 #5
Hej Keyserzoze

Du er en Gud  alt funker perfekt

Mvh Joaqin