Avatar billede cgleerup Nybegynder
22. marts 2004 - 19:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Glemt password

Ved registrering af nyt password ser det desværre ud til at være lykkedes for mig at indtaste det samme password 2 gange, men med fejl i!!! - fingrene må have været placeret en smule forkert..

Problemet er så bare at mit hemmelige ord til at forhindre sådanne fejl er lavet for to år tilbage, og det kan jeg heller ikke huske. Er der nogen som helst måde hvorved jeg kan finde dette password i mit windows ???

NB!
Det er ikke til hack, som i kan se er jeg normalt en seriøs bruger af eksperten og stiller aldrig sørgsmål af denne karakter!!!
Avatar billede ofirpeter Nybegynder
22. marts 2004 - 19:51 #1
Jeg tror du må have fat i microsoft. Eller gennemgå alle tænkelige måder dine fingre har været placeret på :-)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
22. marts 2004 - 19:55 #2
ok
Avatar billede cgleerup Nybegynder
22. marts 2004 - 19:56 #3
jeg tager points så
Avatar billede edbsupport Nybegynder
22. marts 2004 - 20:09 #4
Hej,

Det burde være muligt! Gå ind på http://memberservices.passport.net/, og vælg "Jeg har glemt min adgangskode", og indtast din email, og land/område, og tryk fortsæt. Her skal du indtaste dit "Hemmelige svar", og da du skriver, at du ikke kan huske det, skriver du et "forsøgsord" istedet, og trykker fortsæt. Ved næste vindue, skulle den gerne forklare dig, at det hemmelige spørgsmål er forkert, og du har nu mulighed for at "nulstille adgangskode via email".

Hvad der så sker herefter, ved jeg ikke. Men det er et forsøg værd :D

Held & Lykke.

M.v.h. Michael
Avatar billede knighten Nybegynder
22. marts 2004 - 21:12 #5
Har jeg lige prøvet.
Så får du en mail hvor der står udtrykkeligt hvad du skal gøre... og det virker.

Godt set "edbsupport" ;)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
23. marts 2004 - 09:24 #6
hvor hurtigt fik i en mail med oplysningerne, jeg udfyldte nemlig det selvsamme skema igår og har stadig intet hørt ?
Avatar billede knighten Nybegynder
23. marts 2004 - 14:19 #7
Jeg fik en mail lige umiddelbart efter.
Prøv igen, du har nok f.eks. tastet forkert mail adresse eller ligende.
Avatar billede edbsupport Nybegynder
24. marts 2004 - 16:32 #8
Ja, det tyder på muligvis på, at du har tastet din e-mailadresse forkert. Prøv en gang til, så vi kan få løst dit problem.

M.v.h. Michael
Avatar billede cgleerup Nybegynder
24. marts 2004 - 21:55 #9
Nu har jeg lige prøvet igen, nu kan jeg ikke få dialogen med "nulstil" frem!?
Hvorfor mon den pludselig ikke dukke op ?
Avatar billede edbsupport Nybegynder
25. marts 2004 - 19:40 #10
Hej,

Jeg har også lige prøvet det som Knighten også har. Dette virker også hos mig! Jeg modtager en forspørgsel på nullstilling af kodeord.

Er du HELT sikker på, at du har tastet din e-mail korrekt? Og evt. er den e-mail, som du benytter som din Messenger e-mail?

M.v.h. Michael