Avatar billede fatjay Nybegynder
22. marts 2004 - 12:25 Der er 5 kommentarer

ren site under adresse?

tænkte på om det var muligt at have en "ren" site, altså at der hele tiden står ens domæne, selv om man begiver sig rundt på sitet, istedet for der står index.html eller gallery-2.html, men altså bare domæne-navnet, som fx på denne side: www.lmtgruppen.dk ???
Avatar billede exp Juniormester
22. marts 2004 - 13:55 #1
Det er muligt via fx frames - men det er enormt brugerfjendsk...
Avatar billede fatjay Nybegynder
22. marts 2004 - 13:57 #2
?
Avatar billede exp Juniormester
22. marts 2004 - 14:35 #3
Lidt mere feedback end et spørgsmålstegn ville være ønskeligt...
Avatar billede fatjay Nybegynder
22. marts 2004 - 15:16 #4
ok men du skrev at det var brugerfjensk..... andre metoder end med frames, måske en torturial
Avatar billede exp Juniormester
22. marts 2004 - 15:33 #5
Der er ikke andre metoder...

Det er brugerfjendsk, fordi det dermed fx er svært at henvise til en underside, eller bookmarke en bestemt side.

Og en tutorial:
Lav en frame på 100% x 100%, og læg så selve indholdet i denne...