Avatar billede Pansen Praktikant
21. marts 2004 - 18:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

TDC email

Hvordan kan man f.eks. bruge denne email: olebole@tele2adsl.dk i MSN messenger?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 18:30 #1
registere den som en passport konto
http://www.passport.net

kræver selvfølgelig at du ejer den e-mail ;o)
Avatar billede Pansen Praktikant
21. marts 2004 - 18:31 #2
overskriften ændres til TELE2 email
Avatar billede flash-man Nybegynder
21. marts 2004 - 18:31 #3
Har du prøvet bare at ganske normalt tilmelde dig som ny msn bruger og skrive den mail du gerne ville bruge?

Jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde det, men jeg bruger alt andet en @hotmail.com...
Avatar billede Pansen Praktikant
21. marts 2004 - 18:34 #4
Nå ok jamen jeg troede bare at man skulle have en email ved hotmail eller msn?
Avatar billede Pansen Praktikant
21. marts 2004 - 18:36 #5
Men tilmeldingen sker først fra i morgen af, på grund af at den email jeg oprettede den først bliver aktiveret på en hverdag! Jeg har selv en anden email end msn og hotmail som udbyder, men det er så lang tid siden, så jeg ville bare lige høre hvordan det nu var!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 18:37 #6
Du kan registere hvilken som helst e-mail så du kan bruge den på MSN (bruger selv en none Hotmail/MSN mail på MSN)

Den skal bare registeres igennem http://www.passport.net
Avatar billede Pansen Praktikant
21. marts 2004 - 19:58 #7
ok tak for svarene, rkhdk får points da han var hurtigst!
Avatar billede Pansen Praktikant
21. marts 2004 - 19:58 #8
læg et svar!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 21:26 #9
;0)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. maj 2004 - 16:49 #10
Takker for pointz! ;o)