Avatar billede Pansen Praktikant
21. marts 2004 - 17:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Msn problem

Nu går jeg snart amok på msn..
Vi har flere pc'ere i hjemmet, men når jeg logger på msn så næste gang jeg vil logge på så er min bruger der allerede! Det vil sige der bare står: klik her for at logge på, der skal ikke skrives noget password eller noget! Så alle kan bare logge på min konto, man må sq da ku gøre sådan igen så der hver gang skal skrives password! har prøvet at geninstallere! Det er et mega problem
Avatar billede gil-galad Nybegynder
21. marts 2004 - 17:11 #1
på log ind skærmen kan du selv vælge om kodeord og brugernavn skal gemmes på computeren
Avatar billede whpsnp Nybegynder
21. marts 2004 - 17:11 #2
Gå ind i funktioner>indstillinger>generelt og fjern fluebenet fra den box, hvor der står "allow automatic sign in when connected to the internet". Jeg kan ikek huske hvad der står på dansk, men det skulle du nok kunne finde ud af :)
Avatar billede Pansen Praktikant
21. marts 2004 - 18:21 #3
fluebenet er fjernet i den boks, og det har den altid været! Alligevel kan man bare trykke på mit navn og så logger den ind på min konto uden at spørge om noget!
Avatar billede knighten Nybegynder
21. marts 2004 - 20:00 #4
- DU skal være logget på som administrator.

- Start>>Kontrolpanel>>Brugerkonti>>Klik på din bruger>>administration af dine gemte adgangkoder.

Hvis du sletter Passport.Net\* fjerner du automatisk logon
Avatar billede Pansen Praktikant
24. marts 2004 - 19:16 #5
Ok tak for hjælpen knighten ;)
Det virkede sku, nu er det fjernet!
Men det er da egentlig ret dårligt af msn at man ikke bare lige kan slå det fra igen..
Avatar billede knighten Nybegynder
26. marts 2004 - 22:10 #6
Ja - det har du fuldstændig ret i.
Husk at lukke spørgsmålet hvis du har fået løst dit problem :)