Avatar billede lassechr Nybegynder
20. marts 2004 - 22:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

BNC.. jeg bliver disconnectet?

Hej derude.

Først skal det jo så lige siges, at jeg har BNC.
Når jeg connecter, connecter den helt fint.. altså som den skal gøre.. men så 30 sekunder efter skriver -psyBNC så til mig, at jeg er blevet disconnectet fra jubiigames.dk.quakenet.org :6667 (den qnet srv jeg har valgt på min BNC).. kan det have noget med dette at gøre:
[20:33:44] -jubiigames.dk.quakenet.org- *** Looking up your hostname
-
[20:33:44] -jubiigames.dk.quakenet.org- *** Checking Ident
-
[20:33:44] -jubiigames.dk.quakenet.org- *** Got ident response
-
[20:33:44] -jubiigames.dk.quakenet.org- *** Couldn't look up your hostname
..?
altså det "Couldn't look up your hostname"?
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
21. marts 2004 - 13:51 #1
Det skulle ikke være nødvendigt at den SKAL have hostname på. Der er jo nogle steder hvor folk bare har IP som host. Står der ikke en grund til at du bliver disconnectet?
Avatar billede lassechr Nybegynder
22. marts 2004 - 14:50 #2
det er fikset nu
Avatar billede zyberdog Nybegynder
03. maj 2004 - 13:48 #3
Det er en reverse DNS fejl, ret almindelig..
Den kommer fordi din BNC's ip enten resolver forkert eller slet ikke kan resolve til et hostname. Forkert kan f.eks. været fordi den resolver til en hostmask der ikke kan resolve tilbage til ip'en.

Snak med din BNC hoster.