Avatar billede darrich Novice
19. marts 2004 - 20:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MSN messenger 6.1 langsom filoverførsel

Jeg anvender MSN messenger 6.1 (6.1.0211) og har en stofanet internet forbindelse(anvender motorola surfboard 4100 USB modem). Min kammerat er også på stofa, men fil overførsel er dræbende langsom med MSN messenger.

Kan man fixe det på nogen måde ?
Avatar billede overloaded Mester
19. marts 2004 - 20:36 #1
Har oplevet det samme. Prøvede at disable autoprotect i norton antivirus og det hjalp lidt.
Avatar billede nimoha Nybegynder
19. marts 2004 - 20:43 #2
Messenger er reelt langsomt, men hvis du skal sende større filer vil jeg råde dig til at bruge dette program. Mine venner og jeg bruger det selv, og det går meget hurtigere end Messenger.

http://www.snapfiles.com/get/hfs.html
Avatar billede darrich Novice
19. marts 2004 - 20:55 #3
tak for respons.

- Prøvede kort at disable virusskjoldet. Ingen forskel. Jeg ønsker ikke at disable virusskjoldet under overførsel, da det let kan give mig nogle andre problemer (såsom virus).
- Da min vennekreds anvender MSN messenger ønsker jeg at løse problemet med denne, men tak for input om en alternativ mulighed.
Avatar billede darrich Novice
19. marts 2004 - 20:58 #4
Til information anvender jeg norton personal firewall 2003 og norton antivirus 2003 professionel edition
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2004 - 21:44 #5
Er det en REN messenger uden 3. parts programmer?
Avatar billede darrich Novice
19. marts 2004 - 21:54 #6
yep, ren..
Avatar billede darrich Novice
30. marts 2004 - 18:23 #7
Jeg har ikke fået løst det, men nu lukker jeg den