Avatar billede karsberg Nybegynder
19. marts 2004 - 18:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fjerne de sidste sider

hej kan man sætte google søgemaskine til ikke at vise de sidste sider man har besøgt
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. marts 2004 - 18:10 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. marts 2004 - 18:10 #2
Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret
Avatar billede karsberg Nybegynder
19. marts 2004 - 19:00 #3
jeg har explore 6.0