Avatar billede jib01 Nybegynder
19. marts 2004 - 14:17 Der er 5 kommentarer

Længden på en Valuta datatype?

Hvor mange bytes fylder datatypen Valuta?
Avatar billede jkrons Professor
19. marts 2004 - 14:28 #1
Jeg mener at den fylder som et dobbelt reelt tal. 8 byte.
Avatar billede terry Ekspert
19. marts 2004 - 14:58 #2
In table design view, choose number as the data type an dthen in the field size property (lower down) press F1. Now you will see which number sizes you can choose and also hwo much they take up.
Avatar billede jib01 Nybegynder
19. marts 2004 - 15:49 #3
I tried. The list is not applicable for the datatype Value. Only Nummer/tal.
Avatar billede kabbak Professor
20. marts 2004 - 16:48 #4
Valuta Pengeværdier. Du kan bruge et valutafelt, hvis du vil undgå at afrunde mellemresultater ved beregninger. Feltet kan udføre beregninger med 15 cifre til venstre for kommaet og 4 cifre til højre for.

8 byte.
Avatar billede terry Ekspert
08. maj 2004 - 15:49 #5
place the cursor in the Data Type field and press F1