Avatar billede jettesn Nybegynder
19. marts 2004 - 10:21 Der er 8 kommentarer

Form der skal vise det indtastede på ny side

Hej

Hvordan laver jeg en form, der viser det indtastede på en ny side på hjemmesiden? (Den skal ikke åbne et helt nyt browservindue)

Jette
Avatar billede mora Nybegynder
19. marts 2004 - 10:34 #1
Hvis du vil sende en formular til serveren og bruge de data på næste side skal du ha fat  i noget server script.
Avatar billede jettesn Nybegynder
19. marts 2004 - 10:38 #2
Jeg har ikke meget forstand på at programmere, så du ved vel ikke om der er et sted jeg kan finde sådan et script? Jeg kan ikke prgrammere fra bunden.
Avatar billede fragze Juniormester
19. marts 2004 - 10:39 #3
Kommer an på hvordan du vil lave det ? :D
Avatar billede jettesn Nybegynder
19. marts 2004 - 10:42 #4
Det jeg helt præsict skal lave er et tekstfelt, hvor man kan indtaste en opskrift, og ved at trykke "send" bliver den oprettet/vist på en anden side på sitet. Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg vil lave det!!!
Avatar billede mora Nybegynder
19. marts 2004 - 10:45 #5
Altså du vil ha så folk kan se de ting der er tilføjet ?
Avatar billede jettesn Nybegynder
19. marts 2004 - 10:46 #6
Ja lige præcis
Avatar billede mora Nybegynder
19. marts 2004 - 10:48 #7
Okay, det kræver (desværre) at du sætter et server script op med en database.

Der skal kunne tilføjes, ses, sikkert os ændres med tiden, så det kan hurtigt blive et lidt større projekt :|
Avatar billede jettesn Nybegynder
19. marts 2004 - 10:50 #8
Hmm det tænkte jeg nok, jeg tror jeg vil prøve at finde ud af noget andet så.