Avatar billede technodance.dk Nybegynder
19. marts 2004 - 07:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opret channel på mIRC

Hej exp'er

har lige installeret mIRC i går og vil høre om jeg kan få min egen channel og så hvis der er nogle der vil jeg kunne komme og gå om @admin
Avatar billede popsy Novice
19. marts 2004 - 07:23 #1
For at oprette en kanal, skal du såmænd bare finde et navn der ikke er taget af andre.

Nåpr du går ind på kanalen har du automatisk @.

For at sikre at det bliver ved med at være din kanal, skal du have Lbot, den kan du læse mere om i L bot faq på www.quakenet.org
Avatar billede popsy Novice
19. marts 2004 - 07:24 #2
I øvrigt er mIRC dit program, men netværket hedder irc. Så det er altså irc du opretter en kanal på, og mIRC du benytter til at besøge din kanal ;)
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
19. marts 2004 - 07:27 #3
Jeg kan ikke finde noget med Lbot på den adresse og ja jeg har et rum
Avatar billede popsy Novice
19. marts 2004 - 07:28 #4
Hmm, måske et besøg til øjenlægen vil hjælpe, det står ellers med fede typer nede til venstre ;) Men ok, her er såmænd et direkte link: http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=3
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
19. marts 2004 - 07:41 #5
Sorry men jeg er ikke god til eng. og vil hører om du vil lave en en hjælpe fil til mig så du få 155 + 45 = 200 point HÅBER TAKKER FO HJÆLPEN :))
Avatar billede popsy Novice
19. marts 2004 - 07:43 #6
Hmm, der behøves ikke flere points ;) Kan du ikke bare læse den svenske udgave af faq'en? Eller skal jeg oversætte den?
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
19. marts 2004 - 08:01 #7
Vil du ikke bare hjælpe mig med at få et rum som jeg er admin i altid også selv om der er andre i det hvis jeg løber og kommer igen

du siger bare til hvis du skal have flere point
Avatar billede popsy Novice
19. marts 2004 - 08:08 #8
Jamen det kræver at du får L bot. For at få detskal du authe på q-net, og have mindst 4 gæster i dit rum over en 2 timers periode.
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
19. marts 2004 - 08:10 #9
havd vil du have for så vil jeg lukke nu takker for hjælpen
Avatar billede popsy Novice
19. marts 2004 - 08:15 #10
det du har afsat :)