Avatar billede donkz Nybegynder
18. marts 2004 - 19:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke komme på msn

Avatar billede donkz Nybegynder
18. marts 2004 - 19:49 #1
Mange andre kan vist heller ikke men min storebror kan
Avatar billede arlet Juniormester
18. marts 2004 - 19:50 #2
ja, meget mærkeligt.

Jeg kan komme på, men min kone kan ikke og vi sidder bag samme router???
Avatar billede donkz Nybegynder
18. marts 2004 - 19:50 #3
Hvad mån det kan være
Avatar billede knighten Nybegynder
18. marts 2004 - 20:42 #4
Der er mange der bliver smidt af og på idag. Sådan er det nogle gange, det er desværre noget vi må lave med ved MSN. Men problemerne plejer at løse sig i løbet af aftenen eller dagen efter.
Når man klikker på hjælp>>status for tjeneste kan den ikke vise siden, så fejlen ligger nok hos MSN.
Avatar billede knighten Nybegynder
18. marts 2004 - 21:28 #5
Nu ser det ud som om problemet er løst http://messenger.msn.dk/Status.aspx
Og næsten hele min kontaktliste er kommet på igen.

Så nu skulle du gerne kunne logge på, hvis du ikke kan så må vi jo se på det. :)
Avatar billede donkz Nybegynder
18. maj 2004 - 20:47 #6
...