Avatar billede OWB Novice
17. marts 2004 - 14:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskrift af kode i farve?

Når man roder med DW i code view nyder man godt af at de forskellige typer af kode / syntaxer er repræsenteret med forskellige farver. Nogle gange kan det være rart at lave en udskrift af koden, men kan det passe at det ikke kan lade sig gøre i farve? Når jeg vælger [Print Code] bliver udskriften kun i sort, og for mig at se er der ikke rigtig nogle indstillingsmuligheder at ændre på?

Det er DreamWeaver MX der er tale om, under styresystemet Win2000 server, og printeren er en OKI 5300n farvelaser.
Avatar billede OWB Novice
11. april 2004 - 21:39 #1
Guess not : (
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:50 #2
Vi har haft dette op at vende et par gange her på E men desværre er der aldrig kommet en løsning på det.

Det kommer måske i senere versioner af DW