Avatar billede articfruit Nybegynder
16. marts 2004 - 13:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lokal kopi af http://www.w3.org/1999/XSL/Transform

Hej!
Jeg er lidt ny i det her, men kort fortalt så er jeg i gang med at lave stylesheets der linker til http://www.w3.org/1999/XSL/Transform namespacet, da jeg har forstået det sådan at man skal det, men nu skal det evt. bruges i et system der ikke har internet adgang, hvad gør jeg så? Kan man downloade en lokal kopi på sin egen disk eller er det slet ikke nødvendig at linke dertil?
Er helt ny i det her så mangler lige lidt forståelse for det...
Avatar billede atoft Nybegynder
16. marts 2004 - 13:32 #1
Det er intet problem. Du behøver ikke downloade noget.
Det bruges "kun" til at fortælle transformeren hvilken syntax xslt er skrevet i.

Så intet problem med at bruge det off-line
Avatar billede atoft Nybegynder
16. marts 2004 - 13:35 #2
Men det skal selvfølgelige angives.
Avatar billede articfruit Nybegynder
16. marts 2004 - 13:51 #3
jeg har ikke umiddelbart mulighed for at slukke for internetforbindelse men tror på dig, så tak for hjælpen... :o)
Avatar billede atoft Nybegynder
16. marts 2004 - 13:54 #4
Ja enten må du stole på mig eller hive netstikket ud. :-)