Avatar billede fumanchu Nybegynder
15. marts 2004 - 23:01 Der er 6 kommentarer

BKDR_SDBOT.GENfindes der en fix ?

Ja men den fucking bag dør kommer igen og igen! Først som en .exe fil, så som en zip. Den kommer ind af sig selv. Har ZA på! Findes der en fix ??
Avatar billede arlet Juniormester
15. marts 2004 - 23:03 #1
Hent Spybot og Hijackthis her : http://www.arlet.dk/spybothjt.htm
Avatar billede arlet Juniormester
15. marts 2004 - 23:04 #2
Og bagefter skal vi nok sikre dig, så den ikke kommer igen..
Avatar billede fumanchu Nybegynder
15. marts 2004 - 23:05 #3
har al det der! Det var mit anti virus som fandt den, men de kommer ligesom igen!
Avatar billede fumanchu Nybegynder
15. marts 2004 - 23:06 #4
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 23:06:21, on 15-03-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
E:\steam\steam.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\Tmntsrv.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCCLIENT.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCGUIDE.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\POP3TRAP.EXE
D:\Progs\Anti-virus++\Orme\FixBlast.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCMAIN.EXE
D:\Progs\Anti-virus++\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [pccguide.exe] "C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\pccguide.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCCClient.exe] "C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCClient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Pop3trap.exe] "C:\Programmer\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "e:\steam\steam.exe" -silent
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
Avatar billede arlet Juniormester
16. marts 2004 - 08:05 #5
Der er ikke noget i loggen..

Prøv at køre et scan med housecall: http://www.arlet.dk/faeetvirus.htm

Husk at systemgendannelsen skal være deaktiveret

Finder den noget??
Avatar billede fumanchu Nybegynder
16. marts 2004 - 10:13 #6
Systemgendannelse er altid dearktiveret... Kører testen når jeg kommer hjem, har PC chili 2002... den fandt virusen 2 gange i træk, men det var ligesom Medieplayer som fik den ned den sidste gang...