Avatar billede mahp Nybegynder
11. marts 2004 - 16:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg alt fra computeren.

Hej Eksperten.dk

Jeg vil høre om der er nogen her, der kan anbefale et program som kan slette et program helt fra ens computer, her mener jeg også at den skal slette de filer som den ligger i "regedit" altså programmets registreret filer.

da jeg er ved at være godt træt af at ha dem liggende, når man sletter et program, man bare lige har prøvet...
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2004 - 16:37 #1
Kan huske PowerQuest have et program til det engang... men hvad den hed kan jeg ikke huske... Noget med Sweeper?
Avatar billede serverservice Praktikant
11. marts 2004 - 17:11 #2
Der findes flere programmer som kan rydde op i registry. http://download.com.com/3000-2086-10225989.html?tag=lst-0-4 Her fjerner du filerne manuelt
http://www.tryus.dk/regcleaner.asp mange bruger denne til at rydde op med. Den rydder op automatisk så du bør tage backup inden den køres.
Avatar billede mahp Nybegynder
11. marts 2004 - 22:05 #3
ok. mange tak.

Jeg er dog stadig åben for muligheder...
Avatar billede serverservice Praktikant
11. marts 2004 - 22:08 #4
hvis du vil tage backup af registry åbner du regedit-stiller cursoren på my computer-vælger export reg. file.
Avatar billede jib01 Nybegynder
12. marts 2004 - 08:37 #5
Programmet fra PowerQuest hed CleanSweep
Avatar billede mahp Nybegynder
10. juni 2004 - 19:00 #6
lukket uden brugbart svar