Avatar billede nitro_xx Nybegynder
02. februar 2001 - 19:50 Der er 2 kommentarer

Login system....HJÆLP

Jeg står og har brug for et loginsystem.
Systemet skal kunne rumme op til 13 brugere og hver bruger skal blive vidrestillet til deres personlige side når de logger ind!
Hvis nogle mener de kan hjælpe mig med dette må de allernådigst gerne kontakte mig på mknopfler1@hotmail.com
Selvfølgelig skal dette ikke være gratis :o)
Avatar billede chruker Nybegynder
02. februar 2001 - 20:20 #1
Jeg har arbejdet på et login system til dette her nyhedsscript: http://demo.lktdesign.dk/modules/admin/  (administrator login:  test_admin  og password:  test123456)  Det system skulle hurtigt kunne laves om til at redirecte brugerne til deres egen side. Er det noget i den stil du ønsker ?  Systemet kører dog vha. en MySQL database, men kunne godt laves som filbaseret.
Avatar billede lojmann Nybegynder
02. februar 2001 - 20:42 #2
Smid mig lige en mail, phpdev@lojmann.dk - med en krav spec. så kan vi snakke om det.. eller ICQ 23387691