Avatar billede duffman Nybegynder
09. marts 2004 - 21:32 Der er 17 kommentarer

Fejl ved visning af sider

Hej!
Når jeg kommer ind på en side, skrives i statusbaren forneden "udført, men fejl på siden". Det bevirker at nogle links på siden ikke virker. Der kommer fejl på næsten alle sider. Jeg har prøvet at aktivere og deaktivere scriptfejl, uden held.

Hvad kan jeg gøre???
Avatar billede ullidk Nybegynder
09. marts 2004 - 21:42 #1
Det plejer at være en kode-fejl på den side du prøver at besøge, så hvis det er nogle af dine egne sider, der genererer fejl, så skal du nok kontrollere din kode. Du kan altid klikke på fejlmeddelelsen i status-baren for at se en beskrivelse af hvad problemet er.
Avatar billede duffman Nybegynder
09. marts 2004 - 21:45 #2
Det er ikke mine sider. Det er eks. tv2.dk og dr.dk med flere. Problemet er et tegn var ventet og stregkonstenten er uafsluttet og et objekt var ventet
Avatar billede ullidk Nybegynder
09. marts 2004 - 21:56 #3
Det kan også være fordi du mangler en JAVA komponent på din computer. Prøv at hente denne her, installer den og så se om det virker:
http://java-virtual-machine.net/download.html
Avatar billede duffman Nybegynder
09. marts 2004 - 22:04 #4
Jeg kan ikke downloade, serveren kan ikke findes. Jeg har allerede Java 2 Runtime installeret.
Avatar billede ullidk Nybegynder
09. marts 2004 - 22:15 #5
Så ved jeg sgutte ikke hvad det kan være, hvis du altså er SIKKER på at du
1)Har sat kryds i "Deaktiver scriptfejlfinding" og
2)Har fjernet krydset fra "Vis en meddelelse om hver scriptfejl"
:-)
Avatar billede duffman Nybegynder
09. marts 2004 - 22:21 #6
Ja, jeg har lige tjekket for at være helt sikker...Men ellers tak
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. marts 2004 - 06:33 #7
Forsvinder fejlmeddelelserne hvis du trykker på F5 (opdater)
Hvilken version af Java har du?
Avatar billede duffman Nybegynder
10. marts 2004 - 15:32 #8
Det hjælper ikke at trykke F5. Jeg tror det er en rimelig ny version, den er downloaded for et par dage siden, men jeg tror det er et program til at lave Java med. Jeg har ikke så meget forstand på det. Programmet hedder Java 2 Runtime.
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. marts 2004 - 17:47 #9
Avatar billede duffman Nybegynder
10. marts 2004 - 18:33 #10
Det har hjulpet lidt.... Nu er der flere links der virker. Men der vises stadig fejl på siden. Den hyppigste fejl er: "Et objekt var ventet" og "Strengkonstanten er uafsluttet"
Rettelse til det program jeg har, det hedder Java Web Start Application Manager
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. marts 2004 - 18:40 #11
Lav lige et link til en af siderne;)
Avatar billede duffman Nybegynder
10. marts 2004 - 19:25 #12
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. marts 2004 - 19:31 #13
Tjek også om du har javascript og cookies enabled:http://lisweb.curtin.edu.au/faq/enable_js_cookies.html
Avatar billede duffman Nybegynder
10. marts 2004 - 19:41 #14
Det er de ihvert fald nu. Det har ikke hjulpet. Vil det mon hjælpe at geninstallere win xp?
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. marts 2004 - 20:13 #15
Prøv en repair, inden du griber til "drastiske" metoder;)http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Avatar billede ullidk Nybegynder
10. marts 2004 - 21:21 #16
Der er nogle java applets som ikke kan køre ved hjælp af den (i Windows) indbyggede Java-komponent. Prøv at gå ind i Kontrolpanen -> Java Plug-In -> Browser og vælg at Java-plugin skal bruges som standard i Internet Explorer.
Avatar billede duffman Nybegynder
11. marts 2004 - 19:28 #17
Der er ikke rigtig noget der virker. Jeg har nu foretaget en reperation af win xp og prøvet at afinstall de for nyligt javaprogrammer. Er der ikke noget der kan gøres?