Avatar billede rephint Nybegynder
09. marts 2004 - 20:41 Der er 1 kommentar

Begrænsning af Computer.

Vi er nogle gutter der er godt træt af pilfingre på vores efterskole, der downloader dialers - sjove .exe filer og bunkevis af virusunficeret junk fra kazaa.

Vi søger derfor et program der kan begrænse en computer. Eventuelt et loft på Downloads, permanent låsning af skrivebordet og låsning af baggrund osv. Altså hvor vi kan begrænse den enkelte brugers "frihed". Vi kan IKKE bruge et slags netcafé interface, da de stadig ska kunne komme rundt på computerne, iflg. vores lærere.

På forhånd tak.
Avatar billede cp1 Nybegynder
10. marts 2004 - 05:35 #1