Avatar billede lone_a_p Praktikant
09. marts 2004 - 14:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Update til version 6, men gammel version overskrives ikke

Hej Eksperter,

Er MSN messenger og Windows messenger ik det samme?

Jeg har lige downloaded version 6, men den gamle bliver ikke overskrevet eller slettet?

Dvs linket i explorer er stadig til den gamle f.eks. - hvordan ændrer jeg dette link til den nye?
Og jeg kan slet ikke slette den gamle windows messenger, i al fald ikke med tilføj/fjern programmer?

Har brug for hjælp her ...

MVH Lone
Avatar billede resten Nybegynder
09. marts 2004 - 14:32 #1
Fjern den manuelt sådan her.

Copy and Paste denne kommando til start-kør

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede lone_a_p Praktikant
09. marts 2004 - 14:40 #2
ah ... jeg vil nu gerne lige vide hvad jeg gør ...

kan du ikke sige hvad jeg skal gøre manuelt?
Avatar billede lone_a_p Praktikant
09. marts 2004 - 14:40 #3
altså ... ikke med en kode
Avatar billede knighten Nybegynder
09. marts 2004 - 16:16 #4
Nej Windows Messenger og MSN messenger er ikke det samme. Windows Messenger kommer med windows (sjov nok :-)) og har version 4.7 - MSN Messenger er et program for sig selv som du henter den har nu version 6.1.
Så hvis den gamle version du henviser til har version 4.7 så er det Windows Messenger og derfor bliver den ikke skrevet over.

Slet Windows Messenger som resten beskriver og behold MSN Messenger.
Avatar billede lone_a_p Praktikant
09. marts 2004 - 21:00 #5
hm.... ok, jeg giver point til resten, men lader nu msn ligge :)
tak for svarene, underligt med to ting af næsten det samme?!