Avatar billede banelars Nybegynder
09. marts 2004 - 06:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

"tabellen TempMSysAccessObjects findes allerede"

Da jeg vil komprimere min database i Access 2000 kommer følgende fejlmeddelelse pludselig frem: "tabellen TempMSysAccessObjects findes allerede". Hvad betyder det og hvordan slipper jeg af med den igen, så jeg kan komprimere databasen igen ?
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. marts 2004 - 07:10 #1
Det lyder som om, at det er en temporær (midlertidig) fil, som laver balladen.

Kigger med ...
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. marts 2004 - 07:11 #2
Om ikke andet kunne du prøve at genstarte pc'en. Så burde alle temporære filer forsvinde ... måske :o)
Avatar billede banelars Nybegynder
09. marts 2004 - 07:35 #3
Databasen ligger på en server, ikke på c-drevet.
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. marts 2004 - 07:44 #4
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. marts 2004 - 07:46 #5
Du har forsøgt at FTP'e den ned lokalt, menuen Funktioner -> Databasefunktioner -> Komprimer og reparer database?
09. marts 2004 - 09:18 #6
Prøv at oprette en ny database om importer alle objekter fra den oprindelige. Det plejer at løse problemet.

/Thomas
Avatar billede banelars Nybegynder
09. marts 2004 - 09:39 #7
Jeg prøver det så snart jeg får tid
og vender derefter tilbage.
Avatar billede banelars Nybegynder
12. marts 2004 - 10:42 #8
Hej Thomas.

Det løste problemet.

Lars.