Avatar billede lycra Nybegynder
07. marts 2004 - 00:32 Der er 2 kommentarer

Anti Advertise og Anti Spec Write

Jeg skal bruge et Anti Advertise/Spam Script som banner første gang en person skriver "Special Type Write" Som Bold, Underscore og baggrund. og # nogen der har en ide vdr det ?
Avatar billede zyberdog Nybegynder
07. marts 2004 - 09:46 #1
on !@*:TEXT:*:#DinChan:{
  if ($nick !isop $chan) {
    if ($wildtok($1-,$+($chr(35),?*),1,32)) || ($chr(2) isin $1-) || ($chr(22) isin $1-) || ($chr(31) isin $1-) {
      ban -ku7200 $chan $nick 1 You are now banned for 2 hours, because you did nasty things. }
    }

cirka sådan noget der.. den reagerer simpelt på reklame (#chan) bold underscore og reverse, burde den i hvertfald :)
Avatar billede zyberdog Nybegynder
07. marts 2004 - 09:48 #2
Hvis du går efter det lidt mere avanceret kan jeg foreslå BOFH:
http://faile.chas.nu/mirc/bofh.mrc