Avatar billede zhyco Nybegynder
03. marts 2004 - 20:59 Der er 2 løsninger

msoe.dll kunne ikke indlæses

Outlook express gider ikke køre. Jeg mener selv at have gjort de flest tænkelige ting. Når man prøver at starte Outlook exp. op kommer der en fejlmeddelse om at outlook express ikke kunne startes fordi msoe.dll ikke kunne indlæses. Jeg har prøvet at geninstallere det flere gange. uden held. Jeg vil ikke afinstallere fordi jeg ikke havde fået mit adressekartotek exporteret :( Jeg har også kopieret hele outlook express mappen fra en anden computer, uden held, igen :(... hehe

HJÆLP
Avatar billede resten Nybegynder
03. marts 2004 - 21:49 #1
Avatar billede zhyco Nybegynder
04. marts 2004 - 21:54 #2
Sorry.. Er ikke så stor en nørd til det der.. Gav op og afinstallerede. Resultat. Wee