Avatar billede axela Nybegynder
29. februar 2004 - 17:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Administrator og regedit

Hvad gør jeg for igen at få lov til at redigere registreringsdatabasen??
Jeg kører med Win 98 2. udgave på en enkeltstående PC uden netværk.
Når skriver kør regedit, kommer der en fejlmelding som lyder:
Administrator har fjernet muligheden for at redigere i registreringsdatabasen.
Der er ingen der har sat nogen administrator på.
Hvad gør jeg for at at få lov til at komme i registreringsdatabasen???
Jeg har ikke nogen backup.
Avatar billede resten Nybegynder
29. februar 2004 - 18:16 #1
Prøv at genstarte i fejlsikret og hvis der er mulighed for det så log ind som administrator og hvis ikke så bare ind normalt i fejlsikret.
Avatar billede fromsej Praktikant
29. februar 2004 - 18:20 #2
Det har jeg lagt et bud på i dit andet spørgsmål.*S*
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. februar 2004 - 20:58 #3
hvad er det du vil redigere, ?? det kan måske løses på en anden måde.
Backup.. zip hele molivitten over på en anden harddisk..O)
Avatar billede axela Nybegynder
05. marts 2004 - 20:34 #4
Jeg giver de 30 point til fromsej da han løste opgaven igennem hjælpen i et andet spørgsmål.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. marts 2004 - 20:37 #5
Læg du bare et nyt svar her og accepter det, jeg har fået point i det andet spørgsmål.*S*
Avatar billede axela Nybegynder
05. marts 2004 - 20:40 #6
Jeg er godt nok på den for at finde ud af, hvordan jeg giver fromsej de 30 point
Avatar billede axela Nybegynder
05. marts 2004 - 20:50 #7
Jeg giver de 30 point til fromsej
Avatar billede fromsej Praktikant
05. marts 2004 - 20:53 #8
Tag dem nu bare selv, jeg har fået 30 point.*S*