Avatar billede aslepet Nybegynder
29. februar 2004 - 12:08 Der er 4 kommentarer

Online counter - hvor mange er online

Hei

Er det noen som kan et script som forteller hvor mange som er online på web siden?
Eller er det noen som har noen gode linker til sider som kan ha dette?

mange takk

mvh

aslepet
Avatar billede htm Nybegynder
29. februar 2004 - 12:10 #1
ASP? PHP? eller?

Her er et jeg har lavet i php med mysql.
http://nothing.dk/scripts/online_users.zip
Avatar billede aslepet Nybegynder
29. februar 2004 - 12:22 #2
helst i asp eller htm, for jeg kan ikke så mye om programmering, jeg ville helst finne noe som jeg bare kan lime inn, og deretter redigere farger o.l selv.

takk for scriptet, jeg skal se om jeg kan få det til, men jeg er litt usikker på den databasen der...

mvh

aslepet
Avatar billede htm Nybegynder
29. februar 2004 - 12:25 #3
Har desværre ikke noget script i ASP

Men der kan du forsøge at finde noget her: http://www.hotscripts.com/cgi-bin/search.cgi?bool=AND&query=online+users&catid=35
Avatar billede aslepet Nybegynder
29. februar 2004 - 12:27 #4
hei igjen, jeg sjekker det ut nå......

takk for hjelpen

aslepet
www.retrieveren.com