Avatar billede cartesius Nybegynder
29. februar 2004 - 09:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Driver til Lasat Safire 560 Voice + et problem

Jeg brug for en Win98-driver til ovenstående modem. Ved nogen, hvor jeg kan finde et?

Derudover et andet spørgsmål. Jeg har forsøgt at få dette modem til at virke på min moster og onkels gamle computer. Det HAR virket, men for tiden sker der følgende, når man ringer op: Modemet ter sig helt normalt, men når man kommer til "Kontrollerer brugernavn og adgangskode", står systemet stille i 10 sekunder, og så afbrydes forbindelsen. Brugernavn og adgangskode er indtastet korrekt, så har I nogen forslag til indstillinger eller andet, som kan være galt?
Avatar billede rebecca Novice
29. februar 2004 - 10:20 #1
Avatar billede rebecca Novice
29. februar 2004 - 10:24 #2
Tools/Internetoptions/connections/always dial my default connections, kan måske være det
Avatar billede tumben Novice
29. februar 2004 - 13:20 #3
på eicons homepage http://www.eicon.dk    lasat "bor" hos dem
Avatar billede rebecca Novice
04. marts 2004 - 22:28 #4
hallo sker der noget
Avatar billede cartesius Nybegynder
04. marts 2004 - 23:09 #5
Undskyld, Rebecca, jeg glemte dig helt... Jeg tog godt nok driveren fra eicons hjemmeside, men du skal det ikke snydes af den grund. Tak for hjælpen!
Avatar billede rebecca Novice
05. marts 2004 - 09:41 #6
selv tak :o)