Avatar billede croview Nybegynder
27. februar 2004 - 23:22 Der er 1 løsning

flere sockets connections

Jeg er ved at lave en php bot, der self kører på sockets.
En af de funktioner jeg har lavet på den er et cs-info, der kan se info om serveren.

Problemet er at når jeg kalder cs-info (som også bruger sockets), så crasher min bot.

Første gang jeg læser en server af fra mit cs-info, virker det ok.
Anden gang jeg læser fra mit cs-info, så disconnecter botten.

Har i en løsning på hvordan jeg kan køre 2 sockets på samme tid?
Avatar billede croview Nybegynder
29. februar 2004 - 19:07 #1
fandt ud af det selv.
Bare mig der var lidt dum :)