Avatar billede adis Nybegynder
27. februar 2004 - 15:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner jeg paradox db, hvilket program skal jeg bruge?

Hej…
Jeg har en del filer som er fra paradox db (version 68). Hvad kan jeg bruge til at kunne åbne dem, og få set hvordan er deres struktur og opbygning?
Avatar billede trer Nybegynder
27. februar 2004 - 22:54 #1
Du skal enten bruge Paradox eller Borlands Database Engine. Begge kræver svjv licens.

I paradox er hver tabel en separat fil, hvert indeks en separat fil, hver nøgle en separat fil etc - lidt ligesom Foxpro og MySQL.
Avatar billede adis Nybegynder
01. marts 2004 - 10:10 #2
Hvor finder jeg Paradox eller Borlands Database Engien?
Avatar billede trer Nybegynder
01. marts 2004 - 10:12 #3
Prøv  www.borland.com
Avatar billede adis Nybegynder
01. marts 2004 - 10:27 #4
Har prøvet, men kan ikke finde noget der heder Paradox eller Database Engien :(