Avatar billede codemode Nybegynder
22. februar 2004 - 17:45 Der er 5 kommentarer

Windows skrivebord kommer aldrig?!

Af en eller anden grund (efter at mit Battlefiel havde crashed) er windows skrivebordet nærmest forsvundet efter en genstart. Menuen med brugerprofiler dukker op men når man vælger en af dem dukker der en standard windows bagrund op (ikke den jeg bruger) med et XP logo - men ingen ikoner!

Hvad sker der?
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2004 - 17:50 #1
har du været inde i egenskaber på skrivebordet og prøvet gendan standard :o)
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. februar 2004 - 17:51 #2
mangler processlinjen også ?
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2004 - 18:03 #3
hvad med fejlsikkret tilstand kan du åbne i det ?
Avatar billede cdc Novice
22. februar 2004 - 18:04 #4
man kunne evnt lave en systemgendannelse eller en repair. Du bruge din cd'er ved det sidste
Avatar billede codemode Nybegynder
22. februar 2004 - 21:19 #5
alt mangler og proceslinien...
Har ikke prøvet med fejlsikret tilstand men det vbil jeg jo ikke være afhøængih af resten af tiden!