Avatar billede shaqarat Nybegynder
18. februar 2004 - 17:24 Der er 1 kommentar

Søgemaskine på hjemmeside med frames og dropdownmenu

Jeg har lavet en hjemmeside med frames og der er dropdown menu, der krydser disse frames. dvs at menuen er i venstre side men selve dropdown menuen kommer via en lille kode der ligger på _main siden inde på main siden.
Er der nogen der kender en søgemaskine man kan indsætte på main siden hvor man kan søge på min hjemmeside, men samtidig skal jeg jo være i stand til at indsætte den lille kode der gør at menuen hopper ud på resultatsiden. det funker ikke med atomz maskinen jeg er lidt i problem uden denne funktion.
Hvis det er alt for uklart så skriv lige
Avatar billede thedeathart Nybegynder
11. juni 2004 - 03:11 #1
1. du kan evt. bruge google

du kan finde et script (ligsom news.dk) hvor du så søger på din egen hjemmeside via. google.

2. Dont use frames.
Please lad være med at bruge frames.. de er ikke til andet en besvær