Avatar billede allanjonas Nybegynder
13. februar 2004 - 10:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp os med en bedre placering i søgemaskiner!

Hej alle,
Jeg er udvikler på www.hope.dk
Hope er et ikke-kommercielt mødested for alkoholafhængige og pårørende, der besøges af ca. 500 personer dagligt.
Vi har problemer med at få en ordentlig placering i div. søgemaskiner - men har ikke økonomi til at hyre programmør/firma til at optimere vores website!
Vi har heller ikke nok viden om, hvordan vi forbedrer metatags og koder, der kan sikre os bedre placeringer i søgemaskinerne.

Vil du hjælpe os og de mange der har svært ved at finde os???

Du kan svare mig her, så kan vi mødes og tale mere om, hvordan et samarbejde kan foregå.

MVH
Allan Jonas
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
13. februar 2004 - 10:55 #1
Har i været inde og tilmelde jer ved forskeldige søge sider... ellers kan i gå ind under Http://www.dandomain.dk og under service og support i feltet diverse ligger der et link der hedder søgemaskine guide her kan du finde mange spændende ting fx en liste over sider der søger i meta tags og der er der også links hvis du skal tilmelde din meta...
Avatar billede keysersoze Guru
13. februar 2004 - 11:02 #2
der er ingen grund til at stille det samme spørgsmål 2 gange - http://www.eksperten.dk/spm/464691
Avatar billede allanjonas Nybegynder
13. februar 2004 - 11:06 #3
Okay ... har opdaget hvordan det funker!

Hilsen
Allan