Avatar billede patron Nybegynder
08. februar 2004 - 02:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke bruge internettet, da jeg befinder mig bag en firewall.

Når jeg åbner en browser kan siden ikke vises. Når jeg forsøger at logge mig på messenger får jeg en besked om, at jeg befinder mig bag en firewall, og det anbefales, at jeg ændrer instillingerne for windows´ firewall. Denne er dog ikke aktiveret. Så vidt jeg ved er der ikke installeret andre typer af firewalls, og det er derfor lidt mærkeligt. Jeg har et Norton antivirus program liggende, og der kan muligvis være en firewall i den forbindelse, som kan aktiveres, men jeg har ikke rørt instillinger af nogen art. Det skal lige understreges, at det aldrig har været et problem før, og at mit trådløse netværk har fungeret optimalt indtil nu. Signal styrken er også vist som "udmærket", hvilket betyder, at det ikke er opkoblingen til internettet, der er problemer med. Jeg håber, at i kan hjælpe mig! - Det er ret frustrerende.
Avatar billede patron Nybegynder
08. februar 2004 - 02:13 #1
Undskyld, jeg kom til at oprette den to gange. (ny)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. februar 2004 - 02:39 #2
hmm... den siger at du ikke har oprettet nogen spørgsmål :) ..
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=patron&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Hvis du vil lukke dette spm, skal du lige markére dit navn, og derefter klikke på accepter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2004 - 10:26 #3
Avatar billede patron Nybegynder
08. februar 2004 - 16:28 #4
ok
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. februar 2004 - 16:58 #5
Jeg har sjovt nok været inde på det andet spørgmål, men kunne ikke finde det igen :)
Heller ikke i patrons liste over oprettede spm.

john_stigers> Tak :)