Avatar billede jesper_bn Nybegynder
06. februar 2004 - 23:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3d video program

goddaw!
den gang da jeg var lille havde jeg et program hvor man kunne lave en slags 3d film ved at trække nogle figurer rundt i en by eller så noget og  så lave det til en film////
men nu ved jeg ikke hvad dette program hedder / hvor man kan hente det er der nogen der kan hjælpe????
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
06. februar 2004 - 23:37 #1
hjælp
Avatar billede ger2001 Novice
13. februar 2004 - 11:29 #2
Ja det har jeg også prøvet. Mener det hedder 3dmoviemaker fra microsoft.
På adressen kan du se mere om det http://www.thenetworxs.com/html/productinfo/microsoft/ms3dmoviemaker.shtml
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
14. februar 2004 - 12:29 #3
tak du ved vel ikke hvor man kan hente en shareware version / læg et svar
Avatar billede ger2001 Novice
14. februar 2004 - 14:50 #4
desværre ikke. Har prøvet at søge lidt efter det, men fandt ikke noget.
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
18. februar 2004 - 19:10 #5
tak Ali-vel