Avatar billede zillamadilla Nybegynder
05. februar 2004 - 08:53 Der er 2 kommentarer

Additional Authorization

Jeg har "en ven" som har installeret 3dsmax6, derefter afinstalleret den og så installeret den igen... men NU når max skal authorizes er det ikke den samme autherization skærm som popper op... derimod står der:

IMPORTANT! You must obtain additional authorization to use this product.
"Error [11.1.6020]"

så er der nogen som ved hvordan man kommer udenom dette, enten ved at fixe en authorization kode eller ved at slette den gamle version HELT (da jeg går ud fra at der stadig ligger noget et eller andet sted dybt nede i det skjulte mapper)
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. februar 2004 - 10:25 #1
Jeg tror bare du skal prøve at sige til din ven at køber man sit software, så der altid hjælp at hente ved forhandler eller Discreet ;)

Man fixer ikke bare en kode og specielt ikke på eksperten, da det strider mod deres regler.
Avatar billede osborne Nybegynder
10. marts 2004 - 11:23 #2
Din ven kan også prøve den (vist nok 30 dage) trial licens som man kan få gratis, for at se om 3ds Max 6 er noget for ham inden han investerer.

Hvis han allerede ved at det simpelthen skal være Max, så er det rigtig nok mange penge at give .. på den anden side så støtter man et godt produkt, OG man kan begynde at sælge sine ting, bruges Discreets super gode forums osv. uden problemer. Men igen det kommer an på om 3D  er noget man mener for alvor, eller ej..