Avatar billede hamsy Nybegynder
02. februar 2004 - 13:57 Der er 7 kommentarer

Ang: Cue filer

Jeg har lige downloadet et program der hedder fireburner, da jeg har haft problem med at få nero til at brænde. Er der nogle der ved hvordan man bruger dette program??
Avatar billede tomb3 Nybegynder
02. februar 2004 - 16:28 #1
Til cue filer høre også *.bin filer.
Brænderprogrammet læser bin filen gennem cue,
Så hvis du kun har en cue fil, kan du ikke brænde
Avatar billede eksplayer Nybegynder
04. februar 2004 - 11:24 #2
Du kan øgså bruge et program som ISOBuster så behøver du ikke brænde dine Cue og Bin filer - men kan nøjes med at pakke dem ud i en mappe på harddisken.

Du kan hente programmet her: http://www.isobusterdownload.org/isobuster_all_lang.zip

Brug af programmet: File - Open Image - find CUE-fil - indholdet vises - marker hele indholdet - højreklik og vælg "Extract objects" - find en passende mappe og vælg ok
Avatar billede tomb3 Nybegynder
04. februar 2004 - 23:44 #3
Ja men nytter jo ikke, hvis han KUN har cue fil.
Han kan også bruge Virtual Deamon, til at lave et virtual CDdrev af iso'en :)
Avatar billede hamsy Nybegynder
09. februar 2004 - 13:41 #4
Jeg må detsværre meddele, at Isobuster kunne godt finde programmet og lave 3 filer. Men når man så vil lægge dem over i en anden mappe, kommer der fejlmeddelser=sector 450 couldn't be read error: 05/64/01. Er der nogle der kan hjælpe med det?
Avatar billede tomb3 Nybegynder
09. februar 2004 - 15:35 #5
Ja..

I cue filen ligger hele filstrukturen, derfor du kan se den med ISObuster, men du kan ikke få adgang til den, fordi du mangler .bin filen.

Simple as that!
Du får intet ud af din cue, ligemeget hvor mange gange du spørger.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
09. februar 2004 - 15:39 #6
Btw..

Nero brænder FINT .cue+bin/etc..
Gå op i File > Burn image > all files > vælg din cue fil > open > burn!
Avatar billede hamsy Nybegynder
11. februar 2004 - 00:15 #7
Okay nu har jeg downloadet PowerDVD 5.0, og det kan kører min cue/bin filer, men uden lyd?????????????????? Hvorfor