Avatar billede chriller9 Nybegynder
30. januar 2004 - 07:07 Der er 2 kommentarer

Labyrint-flash-spil ønskes

Hej!

Jeg er ved at prøve at fabrikere en hjemmeside for et band, jeg spiller i... Har desværre ikke så meget erfaring med "Flash", og jeg vil meget gerne ha' et spil liggende på siden til fri afbenyttelse. Spillet skulle være ligesom DR's gamle Kim Schumacher-quiz "Labyrint"... (der er ret meget ligesom Pacman, bortset fra at der i labyrinten er vægge, der kan "åbnes", hvis man svarer rigtigt på et spørgsmål...)

Er der nogle, der enten kunne ha' lyst til at lave det for sjov (man skal selvfølgelig nok blive rigelig krediteret på sitet) - eller nogle, der vil give et bud på, hvad en sådan opgave skulle koste...

Med venlig hilsen
Christian
Avatar billede chriller9 Nybegynder
30. januar 2004 - 07:10 #1
PS!!!
Den grafiske flade skal ikke være 3D eller andet fancy... Jo mere Comodore64-agtigt det kan blive, jo bedre...

Se et screenshot fra en gammel C64-udgave på dette link:

http://www.kimschumacher.dk/alt_projects.php
Avatar billede per-olof Nybegynder
30. januar 2004 - 08:06 #2
Kige på http://www.neave.com/games/ der finder du lidt af det du søger før download, "and are free to use for non-commercial purposes". De er lavede før MaxWebportal men er enkle at lave om. *.fla fil føljer så klart ikke med. Andet tror jeg koster