Avatar billede cozey Nybegynder
28. januar 2004 - 23:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger person til søgemaskineoptimering.

Godaften.
Mit navn er Daniel Beldring.
Jeg er ved at starte et webbureau op kaldet Ideal.
I den anledning søger jeg en person som skal stå for søgemaskineoptimering, da det er en vigtig ting vi ønsker at kunne tilbyde potentielle kunder.
Firmaet er bygget op omkring freelance-konceptet.
Derfor vil du ikke direkte komme med i firmaet, men blive tilknyttet som freelancer.

Du vil skulle stå for optimering af Ideals egen side, hvilket skal påbegyndes hurtigst muligt.
Dette job vil være ulønnet, da vi hjælpes ad om denne fældes ting.
til gengæld vil det være dig der står for optimeringen af kundens sider, og du vil på den måde få en løbende betaling.

Vi har en klar målsætning, hvilket på sigt vil være at blive Danmarks førende webbureau. Vi mener at der er en realistisk mulighed, da Ideal indtil videre består af yderst kompetente freelancere (heriblandt ekspertens cdc, exp, og keysersoze)!

Hvis dette lyder som noget for dig kan du læse mere om opbygningen her:
http://www.cozey.1go.dk/ideal/opbygning/index.html

Og vores kommende side ligger midlertidigt her:
http://www.cozey.1go.dk/ideal/  (kommer til at ligge på bl.a. webudvikling.com )

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Daniel Beldring, Ideal webbureau
mtv@stofanet.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. januar 2004 - 23:35 #1
Kik artiklerne igennen, jeg har skrevet en del om det emne. du kan se hvad du synes og så vende tilbage
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2004 - 23:48 #2
Måske skulle man have et rigtigt domæne i stedet for et 1go subdomæne?
Avatar billede cozey Nybegynder
29. januar 2004 - 00:10 #3
wollsen>>>
Måske man skulle læse mit indlæg ;)
citat:
"(kommer til at ligge på bl.a. webudvikling.com )"

bufferzone>>>
Virker som om du har styr på stoffet...
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2004 - 00:15 #4
Sorry then :]
Avatar billede cozey Nybegynder
29. januar 2004 - 00:21 #5
bufferzone>>>
Kan du evt. sende lidt mere information til min mail?
Avatar billede cozey Nybegynder
29. januar 2004 - 10:30 #6
bufferzone>>>
Er du evt. på icq/msn?
kan kontaktes her:
icq: 120792338
msn: mtv@stofanet.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. februar 2004 - 09:05 #7
Har hverken ICQ eller messenger, men mailer dig senere
Avatar billede cozey Nybegynder
07. juli 2004 - 23:00 #8
'
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. juli 2004 - 23:11 #9
har desværre ikke haft tid, men du er velkommen til at kontakte mig på kim@bufferzone.dk