Avatar billede c-sharp Nybegynder
21. januar 2004 - 08:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Få hele varekartoteket ud på søgemaskinerne

Jeg har har fået en forspørgsel på om det er muligt på en eller anden måde at få hele sit varekartotek ud på søgemaskinerne, evt. ved at liste alle varene på den første side, som hurtigt bliver vist hvorefter man bliver sendt videre til startsiden.

Hjemmesiden er opbygget i asp, og der er ingen statiske sider der indeholder vare.
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. januar 2004 - 09:26 #1
Det er muligt, men vil kræve meget arbejde, Jeg har skrevet 3 til 4 artikler om søgemaskine optimering, jeg foreslår du læser dem, og vender tilbage med spørgsmål.

Opgaven ville kræve, at der blev lavet en hel del ekstra tilføjelser til dine databaser, således at hver enkelt vareside fremstår optimeret. Du kan i artiklerne læse hvilke elementer der indgår, alle disse elementer bør være til stede i databasen, udfyldt individuelt.

Jeg vil i stedet foreslå at I laver en søgeordsanalyse og finder de 15 - 30 søgeord der er relevante og realistiske for jer og så laver optimerede sider til disse. Der er jo ingen grund til at lave en masse arbejde på nogle søgeord, der aldrig bruges at kunderne.
Avatar billede c-sharp Nybegynder
17. marts 2004 - 08:12 #2
bufferzone> du får tak fo hjælpen, jeg har ikke rigtig fået rodet med det, men når jeg kommer til det vender jeg nok tilbage med nogle spørgsmål.