Avatar billede janvind Praktikant
14. januar 2004 - 12:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan man ses AutoCad tegninger

Jeg har brug for at kunne se indholdet af nogle AutoCad tegninger.
Jeg skal ikke arbejde med tegningerne, men kun se dem.

Findes der nogle programmer til dette formål?
Avatar billede kop Nybegynder
14. januar 2004 - 12:14 #1
illustator fra adobe
Avatar billede sorensfar Nybegynder
14. januar 2004 - 14:33 #2
Hvis du, som du siger, kun skal SE på dem (ikke printe ud), kan du hente en gratis viewer her:
http://www.softpedia.com/public/cat/11/3/1/11-3-1-20.shtml
- ellers findes der sikkert andre, som måske også har printmulighed.
Avatar billede janvind Praktikant
14. januar 2004 - 17:41 #3
=> sorensfar

Programmet ser lovende ud, men der kommer desværre ikke noget på skærmen, når jeg prøver at hente en *.dwg-fil (ej heller fejlmeddeleser)!!!
Avatar billede kop Nybegynder
14. januar 2004 - 18:44 #4
nej for du skal bruge illustrator. eller en trail af et cad program.ingenørnet har masser.    http://cph.ing.dk/shareware/tek_cad.html#Softcad3d .....her
Avatar billede jarjar Nybegynder
17. januar 2004 - 17:26 #5
Gå ind på www.autocad.com gå til downloads og hent "Autodesk Express Viewer"
Avatar billede sorensfar Nybegynder
29. januar 2004 - 10:15 #6
Som jeg sagde: der findes andre viewere - og jarjar har givet et godt alternativ.
Kan du ikke få det afklaret og lukke spm.