Avatar billede monne2000 Nybegynder
10. januar 2004 - 17:41 Der er 5 kommentarer

problemer igen

Når computeren starter skriver den: "Searching for boot record from IDE-O...ok"

Og så sker der ikke en klaphat mere. Den kan ikke finde HD og jeg ved ikke helt hvad man skal gøre i BIOS. Computeren kører XP.

Anybody??
Avatar billede resten Nybegynder
10. januar 2004 - 17:59 #1
prøv at gå i BIOS og Load Optimized eller Load setup default, og se om det kan hjælpe.
Avatar billede grinderslev Praktikant
10. januar 2004 - 18:02 #2
Hvis du har en AMI BIOS:
I BIOS skal du under standard settings sætte dine IDE drev til AUTO og lukke BIOS med F10

På harddisken:
Skal du være sikker på at din harddisk er rigtigt konfigureret (master/slave) og at kablet sidder rigtigt.
Avatar billede monne2000 Nybegynder
10. januar 2004 - 18:49 #3
De står på disse settings og det løser desværre ikke rigtig problemet
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. januar 2004 - 19:10 #4
Står de også til first boot device-cd r og second boot HD
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. januar 2004 - 10:57 #5
Er comp død;)