Avatar billede soylant Nybegynder
10. januar 2004 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med McaFee firewall

Hej
Jeg har installeret Mcafee firewall 5.0, men siden jeg har installeret den kan min computer ikke genstarte mere, hvis jeg afinstallere den er der ingen problem, nogen der kan hjælpe mig med det.
Jeg ved godt jeg bare kan finde en anden firewall, men jeg er glad for McaFee, men jeg er selvfølgelig også træt af den ikke vil genstarte.
hvis det ikke er muligt at løse problemet, hvad skal man så vælge af firewall??? jeg køre egen web og mail server hvis det har noget at sige.
jeg jeg vil da helt have en løsning til min McaFee hvis muligt.
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
10. januar 2004 - 22:05 #1
Zonealarm vil være et godt valg.
Avatar billede soylant Nybegynder
10. november 2004 - 16:31 #3
lukker, købte en router med firewall
Avatar billede soylant Nybegynder
10. november 2004 - 16:31 #4
slut