Avatar billede Lasse Novice
09. januar 2004 - 02:53 Der er 1 løsning

CATIA og eksportering

Jeg skal have eksporteret nogle filer fra CATIA v5r11 til VRML 97. I filen ligger der ca 50 objekter. Det fungerer nogenlunde, der er dog 2 fejl:

1) Nogen objekter bliver eksporteret med en rotation - andre ikke. Det virker ligesom den ikke eksporterer med den samme relations akse.

2) Navnene forsvinder ved eksporteringen. Hvordan faar man fat i dem, evt. med scripting. Det kunne ogsaa vaere laekkert at kende fil formatet for CATIA v4 (.modul). Er der nogen der kender til det?
Avatar billede Lasse Novice
15. juni 2004 - 16:39 #1
Denne her var der vist ingen der havde bud paa. Det er nu ogsaa lige meget nu.