Avatar billede pemo Nybegynder
07. januar 2004 - 08:42 Der er 2 kommentarer

Autocad 2002 & smileys i menuer

Når jeg retter i menuerne kommer der istedet for de oprindelige ikoner i menuen en masse smileys med solbriller på. Det ser festligt ud, men er ikke just befordrende for effektiviteten.
- Jeg mindes at ha' set det før, men jeg kan ikke huske kuren mod det. Kan nogen mon hjælpe?
Avatar billede niras Nybegynder
12. januar 2005 - 13:18 #1
Lav knapperne igen
Gå i : Format - options
Vælg fanbladet profiles og klik på knappen Set current
Nu skulle Acad huske din opsætning til næst gang
Avatar billede pemo Nybegynder
12. januar 2005 - 17:55 #2
Næh. Det er ikke der det halter. - Det kommer sig af at det er gamle menuer som jeg har taget med fra ver 12. 14. etc. Så vidt jeg husker er det en fejl der opstår i forbindelse med opgraderingen. Acad kan ikke finde ikonerne og laver så de manglende ikoner om til smileys.